کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316337 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

از این ویژگی واتس اپ به هیچ عنوان استفاده نکنید

به گزارش سافت گذر، در حالی که رسوایی کمبریج آنالتیکا باعث شد فیسبوک چندین میلیون دلار جریمه بپردازد ولی شرکت های زیرمجموعه او یعنی اینستاگرام و واتس اپ با چنین مشکلاتی مواجه نشدند. با این وجود، سوءاستفاده از داده های کاربران و به خطر افتادن حریم شخصی آنها باعث شد تا ژان کووم، هم بنیان گذار واتس اپ سال گذشته از این شرکت برود.

واتس اپ فیسبوک شبکه اجتماعی اینستاگرام WhatsApp

فیسبوک که چند سال پیش با هزینه 21 میلیارد دلاری واتس اپ را خریداری کرد و امیدوار بود دو شبکه اجتماعی را با یکدیگر ادغام کند و البته تا به امروز چنین کاری نکرده، همواره به خاطر مشکلات مربوط به حفاظت از حریم شخصی افراد مورد سرزنش واقع شده است.

خودِ واتس اپ نیز کم و بیش با چنین مشکلاتی روبه رو بوده و حالا محقق امنیت سایبری، آثول ژیارام گزینه ای را در واتس اپ کشف کرده که اجازه می دهد شماره ثبت شده افراد در این شبکه اجتماعی در گوگل منتشر شود.

آن طور که ژیارام می گوید، زمانی که شخصی روی گزینه Click for Chat واتس اپ کلیک می کند، شماره تلفن او به صورت خوانا نمایش داده می شود چرا که این شبکه اجتماعی کدهای مربوطه را اصطلاحاً ایندکس کرده و وارد نتایج جستجو می نماید.

ژیارام توضیح می دهد:«« شماره موبایل شما در URLهای مربوط به چت در واتس اپ که در سایت های مختلف نمایش داده می شود، برای کسانی که می خواهند گفتگو با شما را آغاز کنند قابل مشاهده است. متأسفانه شما نمی توانید آن را تغییر دهید بنابراین وقتی شماره شخصی فاش می شود، یک هکر می توانند آن را دریافت کرده و با آن تماس بگیرد، شماره را به دیگران بفروشد و . . . از بخش پروفایل واتس اپ هم می توان عکس افراد را مشاهده کرد و با روش های برنامه نویسی معکوس، حساب های کاربری موجود در سایر شبکه های اجتماعی را پیدا کنند»».

پس از اینکه از واتس اپ درخواست شد نسبت به این اتفاق پاسخ گو باشد، گفت:«« این مشکل بزرگی نیست زیرا کاربران می توانند شماره تلفن همراه خود را برای راحتی بیشتر تغییر دهند. علی رغم اینکه گزارش این کاربر برای ما بسیار باارزش است و تلاش های او را ارج می نهیم ولی کشف این گزینه شامل پرداخت جایزه نمی شود چرا که معمولاً اتفاق نمی افتد که از طریق URLها پروفایل کاربران واتس اپ فاش گردد. همه کسانی که از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند، می توانند با روشن کردن یک گزینه، از دریافت پیام های ناخواسته جلوگیری نمایند»».

یک روش دیگر که به صاحبان وب سایت اجازه می دهد از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود آن است که ابتدا شماره تلفن های خود را رمزگذاری کرده و سپس ربات های مدیریت چت را به واتس اپ اضافه نمایند تا از انتشار اطلاعات در نتایج جستجوی گوگل جلوگیری کنند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47058 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/20 تعداد مشاهده: 5343
سافت گذر